Friday, January 1, 2010

Thanks for 2009 / Dankje voor 2009


Happy new year everyone!
It has been a very relaxing christmas holiday and I had lots of time to be creative, I enjoyed that. Here is a drawing that I started at in the summer-holiday but got a bit lost in between. The drawing is from a real picture, but I wanted to see what it would look like if I would do the shading like this. We had a great New year festival with over a hundred participants, mostly Norwegians but also some people from Madagascar and Bangladesh. Tomorrow we start the workers gathering here at the base, over three hundred YWAM staff will come here for this conference.

Iedereen een gelukkig nieuwjaar gewenst!
Het is erg goed geweest dat ik heb kunnen uitrustten in de kerstvakantie. Ik de zomervakantie ben ik met wat paardentekeningen begonnen, afgelopen week heb ik een van deze tekeningen afgemaakt. Ik wilde even proberen hoe ik op deze manier met schaduw en textuur kon werken. Ik ben er wel tevreden over. De tekening komt van een foto. Tijdens de jaarswisseling hebben we hier een festival gehad waar we over de honderd jeugd hadden. Dat was erg actief en druk, eigenlijk had ik geen verplichtingen om mee te helpen. Toch ben ik een paar uur bezig geweest om naar Oslo te rijden om de band en de installatie op te halen. Het was goed om weer eens met de gladheid te rijden, zulke dingen moet je er altijd in proberen te houden. Morgen komen er over drie honderd YWAM´ers hierheen voor onze "Workers Gathering" Dan word het nog drukker en gezelliger.

No comments: