Tuesday, February 2, 2010

Het Laboratorium / The Laboratory


Deze keer een foto van mijn werkplek. deze had ik genomen toen ik in de kerstvakantie aan een tekening werkte genaamd: Llama Drama. Ik heb in de laatste weken veel over InDesign en Photoshop geleerd, en vandaag een beetje met de foto gespeeld.
Nu hebben jullie een beetje een indruk van hoe mijn werkplek er uit ziet.
De laatste weken ben ik erg druk geweest om het grafische van Mot Målet voor elkaar te krijgen. Tegelijk heb ik weer twee kinderpagina´s gemaakt voor hetzelfde blad. Wanneer de kinderpagina´s klaar zijn, zal ik ze hier posten.
Nog steeds heb ik het erg druk, en ik ben me er goed van bewust dat ik mijn tijd goed moet prioriteren. Zaterdag heb ik tot middernacht spelletjes gespeeld bij één van de families hier, en vanavond ga ik naar een café in Hamar. Dit café word gerund door de gezamelijke kerken hier.

This time a photo of my workspace. I took this picture in the Christmas holiday when I was working on a drawing called "Llama Drama" I have learned a lot about InDesign and Photoshop in the last weeks, and today I have applied some of it to this picture.
Now you have an impression of what my workspace looks like. The last weeks I have been very busy witht he graphic things for Mot Målet, there has been a lot to do, and alot to learn. Yesterday I finished the two children's pages for the same magazine. When these pages will be approved, I will post them here.
Still I am very busy, and I am very concious that I have to divide my time wisely and prioritize it well. Last Saturday I visited one family here and played boardgams until midnight, this evening I will be in a cafe in Hamar that is run by all the churches in that town.

No comments: