Tuesday, March 23, 2010

Kap´tein Krokodil / Capt´n Crocodile

Afgelopen Zondag had ik deze tekening gemaakt terwijl ik met mijn ouders zat te chatten. We zijn onderweg met Mot Målet, en het is even wennen om nu de verantwoording te hebben over het grafische deel van dit. Om mijn met mijn ideeen en meningen te komen en die te argumenteren. Tegelijk is het zo goed om te merken dat de leiding gelooft in mijn nieuwe aanpak van het blad. Dan zit ik een stuk geruster achter de computer. Soms is iemand er erg mee oneens, en dat is helemaal oke. Ik kan het goed hebben, en neem zulke dingen niet te persoonlijk op, zelfs wanneer ik zelf (persoonlijk) met de ideeen gekomen ben.

We hebben nog maar weinig materiaal in gekregen, en dat is wel lekker voor mij. Ik kan nu één artikel per keer doen ipv. dat alles in een keer komt. Het geeft me ook de tijd om creatief te zijn. Ik moet nog steeds beter een balans vinden tussen tijd nemen om creatief te zijn en op tijd klaar te zijn.

I made this drawing last Sunday while I was Skyping with my parents. The new Mot Målet is on the way, and I have to get a bit used to my new role as Art Director. It is so good to know that the leadership is trusting me to make good decicions. At the same time is it that I have to think again about my argumentation for the things I come up with. Sometimes someone really disagrees, but that is okay. I can take this and don´t take it too personal, even when my own (personal) ideas and execution are being criticized.

We have not gotten in as many articles as we had hoped, but that has been working very well for me. Now I can work at one article at a time, instead of getting everything all at once. This is also giving me room to think creatively about what I want to do witht he articles. I still am finding a balance between taking time to think creative and getting the things done in time.

No comments: