Tuesday, March 30, 2010

Paasvakantie / Easter Holiday

Dit wel niet een typische tekening voor pasen. Deze week heb ik paasvakantie, en ik heb lekker de tijd om tekeningen te maken. De giraffe en de vogel zaten al in mijn tekenboek, en vandaag had ik er de muskus os bij getekent. Gister heb ik een draak zitten tekenen op een A3. Ik genoot er erg van om een grote tekening te maken waar ik veel details in kon stoppen. Tegelijk luister ik naar preken. Ik heb eigenlijk weinig plannen voor de vakantie, we zien wel wat er gebeurt.

Met Mot Målet gaat het goed. Ik heb af gekregen wat ik af zou maken. Ik kom er steeds meer achter dat er een structuur zit in een blad, en hoe ik dan met zo´n structuur moet werken. Ook deze keer hebben we weer thema´s voor het blad, en ik heb vrijdag een logo bedacht voor dat thema. Na de paasvakantie pakken we het werk weer op met het blad.

This in not a typical easter picture, but this is what I wanted to make at this day of my Easter Holiday. Yesterday I have been drawing a big dragon on an A3 paper. I really enjoyed to work on a big picture and to work in lots of details. While I make drawings, I am listening to teaching. I have few plans for the holiday, we will see what happens.

Things are going good for Mot Målet, I got done what I needed to get done, even when the rest of the people had been gone for the last few days. On Friday I made a logo for the theme we are going to have in the next issue. I am finding out that magazines have structures and I have to learn to work with those. After the easter holiday we will pick up the work again for the magazine.

No comments: