Monday, May 31, 2010

Snorren en Brillen /Mustaches and Glasses

Vandaag ga ik naar "Statens Veivesen" om mijn Noorse rijbewijs op te halen, het is een tijdje geleden dat ik het aangevraagd had. Omdat ik een bril gebruik, wilden ze een papiertje van de opticien zien. Die heb ik uit Nederland laten komen. Dankjewel Arie! Het Noorse rijbewijs verloopt nooit, in tegenstelling tot het Nederlandse.
De tekening voor deze week heeft ook brillen. (de Zebra is alleen nog niet af) Ik voelde me erg geinspireerd door deze video,
waarin Travis Millard over zijn nieuwe book verteld.

Today I will visit the "State Road-Creature" or something, to get my Norwegian drivers license. Because I use glasses, it asked me to turn in a optics report.
This weeks drawing also has glasses in it. I was very inspired from watching this video, where Travis Millard is talking about his work and work-process. Some of his stuff I relate to and like, some other stuff I really don´t!

No comments: