Tuesday, June 29, 2010

Oude Man 1/Old Man 1


Ik zou eigenlijk eens een dag in de stad gaan zitten om mensen te tekenen, of een anatomie cursus.
Ja ja, zoveel ideeen en plannen. Ik fiietse door Hamar en schoot voorbij een oude man die er ongeveer zo uitzag.
Toen ik weer thuis was had ik deze tekening gemaakt. Ik vraag me af wat voor pins hij op z´n jas had.

Nog een paar weken en dan ben ik weer terug in Nederland,
voor een paar weken vakantie met mijn familie en mijn vrienden.

One day I should take a day in the city and sit down to draw all the interesting people.
Well, so many plans and ideas. I was biking through Hamar and shot past an old man that looked like this.
When I came home I drew this picture, I wonder what kind of pins he had on his jacket.

A few more weeks and I will be back in the Netherlands,
I will be with my family and friends for a few weeks.

No comments: