Tuesday, July 6, 2010

Scouting Camp Lista


Afgelopen week ben ik tussen de bedrijven door bezig geweest met een poster voor het Nieuwjaars-festival die we met een half jaar op Grimerud gaan hebben. Hier zijn een paar tekeningen die ik voor de poster gemaakt had, het is Jezus die ons wenkt om hem te volgen.
Deze week zijn we met het Øystein-project op het landskamp voor de Noorse scouting, we zitten op een militair vliegveld en er zijn hier 5000 padvinders. Wanneer ik geen Øystein-CD´s aan het uitdelen ben, zit ik hier in een kantoortje aan de volgende Mot Målet te werken. Over de speaker kan ik volgen wat er op het hoofdpodium gebeurd.
Voor mij en voor Martin is dit het laatste wat we met het Øystein-project doen. Na de zomer gaat Martin bij een andere afdeling werken, en ik zal verder gaan als grafisch vormgever voor Mot Målet.

Last week I had been working on a poster for the New -Years festival we are going to have a Grimerud in half a year. Here are some of the drawings I made for that poster. Both of them are Jesus that is signaling us to follow him.
This week we are in Lista in the south of Norway. Here we are at the national scouting-camp, with 5000 scouts at a military airport. When I am not handing out Øystein-CD´s, I am working on the children´s pages for the next Mot Målet. Over a speaker I can follow what is happening on the main-stage.
This is the last thing we are for the Øystein-project for Martin and me. After the summer, Martin will work at another department in YWAM at Grimerud. I will keep on working as the graphic designer for Mot Målet.

No comments: