Sunday, September 5, 2010

Groenlandse kinderen / Greenlandic Children



Ik ben nog steeds ziek, en slaap er ook slecht bij, dat is erg vervelend. Gisternacht kon ik ook weer niet slapen, en heb ik deze tekening gemaakt, om 04:00 in de nacht ofzo.
Meer dan vier jaar geleden ben ik op outreach gewest in Tassilaq in Groenland, daar hebben we een paar keer in de week in de kinder-opvang gewerkt. Voor die kinderen heb ik toen heel veel tekeningen gemaakt, ze leken een beetje op deze. Twee vrienden van mij zijn momenteel in Tassilaq, en zijn in de opvang geweest. Ze stuurden mij een bericht dat de tekeningen er nog steeds hangen.
Wanneer ik er een foto van krijg zal ik ze aan jullie laten zien.

I am still sick, and in addition I am sleeping badly, that is not helpful. I could not sleep last night, and around 04:00 I made this drawing.
More than four years ago I was on outreach in Tassilaq in Greenland, there I worked in a daycare-place. A few times a week I was making a lot of drawings for the kids to color in. Some friends of mine are back in Tassilaq now, and visited the daycare-place. I got a message today that my drawing are still hanging on the walls.
If they manage to send me a photo, I will show it to you.

No comments: