Tuesday, November 9, 2010

Een teken-toekomst / My future is drawing.

Last summer, I was playing in the sea.
...and I made a drawing about it.

Ja, nu ben ik wel weer goed bijgekomen van die intense dagen. Mijn leven is weer in een normaler ritme. Weer op tijd naar ben en op tijd er uit, en na een klein dipje is mijn huid ook weer bijna goed. Vanavond ga ik weer in het cafe werken, en daar heb ik ook erge zin aan.

Gister hebben we een afdelingsvergadering gehad, en daarna een goed gesprek met onze afdelingsleider. Ik had al veel eerder met hem willen spreken, maar het is er staads niet van gekomen. Het was een bevredigend en belangrijk gesprek. We hebben samen nagedacht over wat ik in de komende jaren wil doen en kan doen, gepraat over mogelijkheden en dromen.

Ik zal de komende jaren verder gaan met de grafische vormgeving voor het YWAM magazine, zoals ik het afgelopen jaar gedaan heb. Ook zullen we binnenkort de draad weer op-pakken met het kinderblad waar ik nu een jaar geleden mee begonnen ben. Ik een andere setting, en met een ander team. We hopen dat we dit blad een paar keer per jaar uit kunnen geven. Bijvoorbeeld in verbinding met de verschillende familie-kampen die er in de zomer ge-organiseerd worden.

Organisatorisch zal het nu allemaal gaan rollen, we hopen voor de kerst een comissie bij elkaar te hebben. Het is goed om een echt team te hebben, ik heb lange tijd gevoeld dat ik er een beetje in mijn eentje voor stond.

De afdelingsleider zei dat YWAM hun best ging doen dat ik me als tekenaar zou kunnen werken en ontwikkelen. Het is altijd zo goed omte merken dat je leiders je vertrouwen en wat voor je willen doen. We hebben het er kort over gehad of ik op cursussen wilde en hoe ik me concreet kan ontwikkelen, later hier meer over.

Nu ben ik weer bezig met nieuwe kinderpagina´s, dan begin ik donderdag weer met het maken van Mot Målet.

The sea was not so deep so I could dive lke this.
But there are jellyfishes, and maybe starfishes.

Yes, Now I am back in my normal rhythm, and have caught up after the busy weeks I have had. Going to bed at normal times and getting out of bed at normal times, it´s good to be back at a normal rhythm. This evening I will be working at the cafe again, I am looking forward to that.

Yesterday we had a department-meeting, and I had a very good talk with the department leader after that. That was very fulfilling and important, I had been waiting to have that talk for a time, but it just got postponed and postponed. We took a time to think and talk about what I want to be doing the coming years.

Well, I will at least continue making the YWAM-magazine Mot Målet like I have done in the last year. Soon we will pick up the children´s magazine that I started on one year ago. This time in another setting, and with different and more people on the team. We still want this magazine to come a few times a year, for example with the family-camps that our organization organizes every summer.

We should be getting the team together before the end of the year. It will be so good to know who is on the team for this, for too long I have felt that I was alone on this.

My department leader said that YWAM (our organization) will do it´s best that I can work and develop myself as an illustrator. It is so good to feel that you are being supported by your leaders, and that they want to make things happen. We talked shortly about extra courses and training I could do, and some other concrete ideas of how I can develop myself as an illustrator. But more about that another time.

Right now I am working again at children´s pages, then on thursday I will start setting the next Mot Målet.

No comments: