Tuesday, December 14, 2010

Maatje 47 / Size 47

Above: my Adidas shoes
Down: Uderzo shoes


Het is lekker winter hier. De temperatuur ligt tussen -5 en -10, een week geleden is het -25 geweest. Nu ligt er genoeg sneeuw dat we hier van de heuvel af kunnen sleeën, maar niet zoveel dat we constant moeten vegen en ruimen. 

Wanneer het zo glad is heb ik voordeel bij mijn grote voeten (en schoenen), Een groter loopvalk geeft me meer stabilitiet. De grijze schoen op de tekening heb ik nu dagelijks, de bruine sloffen zijn Asterix en Obelix schoenen (met hap-flappen), daar hebben ze allemaal van zulke grote voeten.


It is very enjoyable winter weather, now the temperature is between -5 and -10. A week ago it got down to -25 or something. There is enough snow that we can go sled down the hill, but not too much that we have to clear the roads all the time.

My large feet are an advantage with the slipperiness, as they give me just a bit extra stability. The grey sneakers in the drawing are what my Adidas´s look like, the brown slippers (with heel-falps) are from the Asterix and Obelix comics. They all have really big feet in those comics.

No comments: