Tuesday, December 28, 2010

Twee Cactussen / Two Cacti




Pff, ik heb de hele nacht aan deze twee tekeningen zitten werken. En nou voel ik me een beetje gaar. Ik heb de afgelopen week lekker kerstvakantie gehad en heb heel veel geslapen. Nu het zo lang donker is en ik niks hoef te doen blijf ik langer in bed liggen. Dit heeft er allemaal tot geleid dat ik tot in de nacht met tekeningen bezig kan zijn, ´s ochtends vroeg pa mijn bed in ga en er pas laat in de middag er weer uit komt.

Er waren hier bijna geen mensen, maar vanavond begint het nieuwjaars-festival en dus langzaam loopt het nu weer vol. Ik help hier en daar wat praktisch mee. Namelijk twee keer eten maken en twee keer een nachtwacht. Tussendoor kan ik me in mijn kamer of in mijn kantooor verstoppen.

Het kerstpakket is op tijd aan gekomen en mijn gastgezin was erg blij met de kadootjes. Ook beginnen nu de kerstkaarten binnen te tikken. Dank jullie wel.


Well, this time the drawing look a bit more nasty than what you usually get from me. I had these sitting in my sketchbook for quite a while, you can see that I am still trying out different things. I think that is a good thing. Maybe next time it will be something biblical, who knows.

I am totally off rhythm. I stay up late to draw and go to bed in the morning, then sleep until late in the afternoon. Sometimes just because I can. Today the place is filling up again with people, today starts the New-Years Festival. I will be doing some practical work for this, namely two night watches and organizing two dinners. We are expecting about 180 people.

My Christmas-package arrived in time, and my host family was very happy with their gifts. Now the Christmas-cards are coming in form the Netherlands, thanks everyone!

No comments: