Tuesday, January 25, 2011

First Mot Målet for 2011

Nothing says Coffee-addiction like and empty cup.


Jepp, de roll-up´s van vorige week zijn gearriveerd. Ik heb even op de middelste gekeken, om te zien hoe mijn tekening er uitziet op twee-meter formaat. De drie paketten waren aan mij geadresseerd, en de accountant was hier gister met de rekening. Gelukkig dat ik die niet hoef te betalen, ik heb anders genoeg te doen.

Mot Målet bijvoorbeeld. Deze week zijn begonnen met het zetten van de eerste editie vor dit jaar. Dit hopen we in drie weken af te hebben. Op de maandagen, woensdagen en vrijdagen zal ik proberen om 4 pagina´s te zetten. En dan samen met Anita op dinsdag en donderdag pagina´s zetten. Zij heeft het nog niet eerder gedaan, dan doen we het langzamer aan.

En dan komen er altijd dingen tussendoor. Hele vorige week had ik gepland om met de kinderpagina´s bezig te zijn. Uiteindelijk heb ik het mezelf een beetje moeilijk gemaakt. En met alle onderbrekingen is het nu nog niet af.
Ik ben nu klaar met mijn artikel over mijn gezondheidsproblemen en wat het met mijn geloof gedaan heeft. Dat heeft nog behoorlijk wat tijd opgenomen. Je kunt er meer over lezen wanneer je helemaalterug klikt naar het begin van mijn blog.

Nu is mijn huid erg netjes, ´s ochtends kan het nog wat droog zijn.


Yes, the roll-up´s for Austria have arrived last week, and I took a peek at the middle one. Cool to see a drawing of mine all big and blown up. The things came on my name, so our accountant presented the bill to me today. Good thing I don´t have to pay for those things. I have enough other responsibilities.

Like making Mot Målet for example. This week we started the first issue for this year, we have set three weeks to get done with it. On mondays, wednesdays and fridays I will try to set 4 pages by myself. On tuesday and thursday I will set some pages together with Anita, who has not done this before.

Then there are always some other things that come up and I have to spend time on.   The whole of last week, I had planned to spend on making children´s pages about a bible story. I ended up making a very complex puzzle, and with all disturbances I am still not done.
I finished writing an article about my chronic health problems and what this has done with my faith. That project also took up some time. You can read about it all the way at the beginning of my blog, and in some recent posts.

Now, my health is doing real fine, just a little dry in my face sometimes.

No comments: