Tuesday, January 18, 2011

Roll-up´s for Austria and more / Roll-up´s voor Oosterrijk en nog meer

Left roll-up: YWAM Austria
Middle roll-up: Out of your couch, Into the life.
Change the world with God, are you with?
Right roll-up: their website

 Ja vorige week was ik behoorlijk druk de hele week, en helemaal afgelopen Dinsdag. In plaats dat ik er bovenop jullie nog een blog ben gaan schrijven heb ik een weekje geskipt, dit is waar ik mee bezig geweest ben:

Voor YWAM Oosterrijk heb ik drie display roll-up´s ontworpen (zie plaatje), dat zijn van die promotie dingen die je twee meter omhoog kan rollen, en achter je stand kan zetten. YWAM is aan het herstarten in Oosterrijk, en ze kunnen wel wat promo gebruiken. De roll-up´s worden in Noorwegen gemaakt, ik hoop ze hier nog te zien voor ze naar Oosterrijk gaan.

Tegen het eind van de week heb ik een artikel geschreven over hoe mijn gezondheids-problemen mij dichter bij God gebracht hebben. Uit mezelf zou ik er niet over beginnen, maar ik doe het in verband met thema-nummer "Crisis" van Mot Målet, ons YWAM-blad. Nu heb ik het eerst in het Engels geschreven, en tzt. komt er een Nederlandse vertaling.

Ten derde hebben we eindelijk de eerste echte vergadering gehad voor het Kinderblad waar ik een hele tijd geleden aan begonnen ben. Vandaag hebben we er weer een vergadering over. Ik moet zeggen dat ik weer aan het "kinderblad" moet wennen en er nog niet helemaal in ben. Het heeft een half jaar in de kast gelegen. Dit betekent dat ik de komende vijf maanden erg veel ga tekenen.

Deze week ben ik nog bezig met de kinderpagina´s voor de eerste editie van Mot Målet van dit jaar, gister heb ik de outline zitten bedenken.


Yes, so last week has been very busy, and I skipped posting on my blog for one week. This is what I have been doing:

For YWAM Austria I made three display roll-up´s (see picture) Each of them are two meters tall and will be a big help for the YWAM-ers to restart their work in Austria. The display´s will first be sent to us in Norway. I hope to get a look at then before we send them on.

Towards the end of last week I wrote an article about how my health problems have influenced my faith and my view on God. This is not something I would do of myself.  But now I took the opportunity to write it for the theme-issue "Crisis" of Mot Målet. I wrote it in English, someone will translate it into Norwegian. I can´t express myself as well in Norwegian as in English or Dutch.

Thirdly, did we finally have a project meeting about the Children´s magazine that we started a long time ago. Today there will be another, more concrete meeting. I am happy we are finally moving forward with this. The project has been on the shelf for the last half a year, and I have need some time to get into it again.
This also means that I will be doing a lot of comics and activities in the next five months.

This week I will be making the children´s pages for the next issue of Mot Målet, I finished the outline on Monday.


No comments: