Tuesday, February 1, 2011

Gezichtsuitdrukingen / Facial Expressions

Surprise, Thought, Determination, Shock,
Apprehension, Excitement, Joy, Surprise.

Deze tekeningen horen bij een artikel over Mozes en de Israelieten die de Rode Zee over gaan. Het artikel is voor Mot Målet. Het werk gaat een beetje langzamer als ik verwacht had.

These drawings are for an article about Moses and the Israeli crossing the Red Sea. The article is for Mot Målet magazine. The work on the magazine is going slower than I had planned. 

2 comments:

Martine Sollie said...

Hoi! Zat even een aantal tekeningen te bekijken, wat ontzettend goed ben jij toch! Teken je alles met de hand of doe je ook dingen in Illustrator e.d.? Ben benieuwd! helemaal omdat ik nu zelf de grafische wereld in ga en ben begonnen met studie grafisch ontwerp/DTP en fotografie.

Succes in ieder geval!!
groetjes Martine

Unknown said...

Hoi Martine,

Ik teken het meeste met de hand. Dan scannen en dan met Ps inkleuren en bewerken. Dat is hoe ik het meestal doe. Ik ben meer gewend om met Ps te werken als met Ai. Maar zo langzaamerhand begin ik het daar ook door te krijgen. Momenteel werk ik dus aan een blad van 44 pagina´s, die zet ik in 3 weken. Ik ben er erg druk mee.