Tuesday, March 8, 2011

Auto-Bingo / Road trip-Bingo

A very easy game to keep the kids occupied during a long road-trip.



Ok, ik ben begonnen om minder met tekenen en design te werken, om uiteindelijk niet oververmoeid te raken. Ik weet dat ik erg graag met mijn werk en hobby bezig ben, en dat het veel tijd in beslag kan nemen. Nu werk ik donderdags in de keuken. Hopelijk dat ik over een paar maand een rustiger ritme heb ontwikkelt.

De afgelopen weken ben ik met het langverwachte kinderblad bezig geweest. Hier is één van de activiteiten voor het blad. Auto-Bingo. Je kruist af wat je onderweg tegenkomt, en dan gaat het er om wie het éérste een BINGO kan score. behoorlijk simpel. Deze bingo-veldjes zijn aangepast aan de Noorse wegen.
Dit was een van de weinige keren dat ik waterverf gebruikt heb, Aan de rechter kant van mijn blog kun je naar mijn Flickr foto-site komen, en daar heb ik een foto van toen ik net klaar was met deze activiteit.


So, I have actually started to work less with illustration and design. This is because I see the danger that I might get tired and overworked. I know I love my work and could easily spend all my time on it. One thing I have changed is that I work in the kitchen on thursdays. Hopefully it will get me to slow down over the next couple of months.

Last week I have worked at some activities for the long-expected Children´s magazine. This one here is Road-trip Bingo. Everyone in the car get´s one square and crosses off one of the items once they spot it, until someone gets a BINGO. Pretty simple. These squares are made for Norwegian roads.
This is one of the few times I have used watercolor for my work. To the right on my blog, you can see some photo´s of my Flickr photo-site. I put out one picture of when I just finished all the little items for this game.

No comments: