Tuesday, January 31, 2012

Van Jan Willem´s Tekentafel Januarie 2012



Hier is weer een nieuwsbrief. Met dank aan Lienke Beenen die mijn Nederlandse spelling voor mij nakijkt.

Mijn werk doe ik niet alleen, gelukkig niet. Lokaal en internationaal werk ik met veel mensen samen. In deze nieuwsbrief kun je lezen waar "wij" zoal mee bezig zijn, en hoe ik daarin betrokken ben.
En als je het nog niet wist, dan wil ik je hierbij vertellen dat ik in 2012 een tekendagboek bij ga houden. Elke dag teken ik over mijn eigen leven. Mijn plan is om elke tweede dag twee dagboek-tekeningen op mijn blog te postten.


Here is another Newsletter, only in Dutch.
If you keep following me on my blog, you can get a pretty good idea of what I am up to.
And since I have started to keep a drawing-diary, you can come to this blog and see day-to-day glimpses of my life.

No comments: