Sunday, May 20, 2012

Writing workshop / Schijven leren

"In school today, I´ll learn to read, tomorrow to write,
and the day after tomorrow I´ll do arithmetic. …"
– Carlo Collino, Pinocchio



Ik wou effe zeggen dat ik de hele volgende week weg ben. Ik ben een weekje in Zweden, voor een schrijf-workshop. lezen, rekenen en tekenen kan ik al. Ik zie er naar uit om de hele week offline te zijn. Ik ga gewoon door met mijn tekendagboek-project, wanneer ik terug ben in Noorwegen zal ik ze allemaal op mijn blog zetten. Na de schijf-workshop gaan we weer aan de gang met ons YWAM-blad Mot Målet, de kinderpagina is al klaar.

All of next week I will be OOO (Out of office). This means no diary updates until the beginning of next week. I am looking forward to be offline for a whole week.
Me and two others from our department will be at a writing-workshop in Sweden.
We will be at Restenäs, YWAM Sweden´s main base.
Janice Rogers will be teaching, here is some more info.

No comments: