Thursday, November 29, 2012

Sunday school pages: Esther chapter 4

Nou ik terug ben in Noorwegen zal ik jullie nog even laten zien wat ik in GKV Gramsbergen voor "kind en kerk" gemaakt heb. "Kind en kerk" is de wekelijkse kinder-activiteit-dinges voor de kinderen in de crèche. Deze keer preekte de dominee uit Ester hoofdstuk 4, Mordkai en de Joden vastten, en Ester gaat ongevraagd naar de perzische koning om hem te vragen de Joden te sparen.

Om de kinderen zelf een voorstelling van het bijbelverhaal te maken heb ik een tekening gemaakt waarbij ze zelf kleren voor Mordekai en Ester moetsen tekenen (Ik heb nog geen resultaten gezien).


Here are two sunday-school pages I made for my church in the Netherlands while I was on furlough there. The sermon was going to be about Esther chapter 4, and so I made a sheet where the kids could draw the clothes on Mordecai and Esther. 

Sunday school pages: Draw Mordecai in sackcloth and ashes,
Draw queen Esther in her nicest royal dress. Color them both.

More bible-searching activities,
they are all in Dutch,
but I wanted to show them anyway.

No comments: