Tuesday, August 3, 2010

Zomer-vakantie/Summer Holiday 2010

Nu zit ik in Zeeland met mijn ouders en broertje, en ben nu meer op vakantie als alleen maar in Nederland. Ik heb de eerste dag met mijn vader een helikopter-vlucht gemaakt van tien minuten. We zijn wezen vliegeren ik heb de lokale E&R tent bezocht. (E&R is een camping evangelisatie project waar ik eerder aan mee gedaan heb in een andere plaats) Vandaag is mijn moeder jarig, hoera, en gaan we met z´n alleen naar het strand.
Hier in Zeeland heb ik nog geen tekeningen gemaakt, maar wel veel foto´s. Hier is een tekening van voor de vakantie.

I am with my family in Zealand, Zealand is our southernmost coastal province. This feels more holiday then just visiting the Netherlands. The first day I went for a helicopter-flight with my dad. We have been kiting at the beach, it was no weather for sunbathing and swimming yet. On sunday I visited a camping evangelism project in the area. I used to work with this same project in another place. My mum has birthday today and we will all be at the beach, hoping for good weather.
I have not made any drawings while I have been here, this one is from a few weeks ago

No comments: