Tuesday, June 8, 2010

Paardenboom / Horse Tree

Voor een of andere reden blijf ik paarden tekenen. Dit is een tekening van een paar weken geleden. Deze week is de deadline voor Mot Målet, en in verhouding met de vorige keren heb ik heel veel alleen gewerkt, op zich is dat erg goed geweest. Ik denk dat we wel goed op schema liggen, en ik ben blij als we er mee klaar zijn. Ik voel dat ik snel door mijn creativiteit heen ben. Nog een paar dagen dan.

Somehow I keep on drawing horses, this is a drawing from a few weeks ago. I am in the last week of Mot Målet, and this time I have been working indepentently alot. Others were gone or busy with other things. It has been a very good experience to work so much by myself. I think we are on schedule and I am glad when we are done with the thing. I feel I am running out of creative solutions. Well, just a few more days.

No comments: